متأسفانه به دلیل نامعلومی لینک نوبت دهی اینترنتی کلینیک طب سوزنی شیراز برای مدتی از دسترس خارج شده بود که مجددا از امروز فعال است. بیماران گرامی می توانند از طریق لینک نوبتدهی اینترنتی مانند قبل از خدمات غیرحضوری کلینیک طب سوزنی شیراز بهره مند گردند.

بدین وسیله از همه مراجعه کنندگان به وبسایت کلینیک طب سوزنی شیراز به دلیل مشکلات ایجاد شده پوزش می طلبیم.

نوبت دهی اینترنتی

12 thoughts on “نوبت دهی اینترنتی

  • 2017-08-24 at 12:03 ق.ظ
    Permalink

    سلام وقتتون بخیر…..من ۲۴ساله هستم,قدم ۱۵۴ و وزنم ۴۶هست
    میخواستم بدونم طب سوزنی تاثیری داره؟!!!!کلا پیشنهادی دارید تو این زمینه؟!!!!

    Reply
    • 2017-08-24 at 10:12 ق.ظ
      Permalink

      با سلام و سپاس از پرسش شما،

      اگر درست متوجه منظورتان شده باشم هدف شما از طب سوزنی افزایش قد و وزنتان است. متأسفانه چند سال پس از سن بلوغ افزایش قد به روشهای غیر تهاجمی مانند طب سوزنی چندان محتمل نیست. در این موارد تنها راه حل اعمال جراحی ارتوپدیست که با عوارض و سختی زیاد همراه است. با این وجود افزایش وزن در هر سنی امکانپذیر است. هرچند این افزایش وزن بستگی به شرایط بیمار و علل مشکل دارد.

      Reply
  • 2017-10-19 at 8:56 ب.ظ
    Permalink

    سلام آقای دکتر
    من ۲۵ سالم هست و لاغری شدید دارم
    هیچگونه بیماری یا مشکل هورمونی ندارم به تازگی تمام هورمون هام رو چک کردم، تا به حال چند بار رژیم گرفتم طی یکی دو ماه، ۵ – ۶ کیلو اضافه کردم با قطع رژیم به حالت اول برگشتم حتی کمتر، با توجه به تجربه شما و دیدن نتیجه بیمارانی با شرایط من، طب سوزنی تا چه حد میتونه نتیجه بخش باشه و چند جلسه لازم هست؟
    اخه از چند نفر که کلینیک های دیگه برای کاهش وزن مراجعه کرده بودن شنیدم که میگفتن کاهش وزنشون خیلی کم بوده وبعد از قطع درمان بدنشون به کاهش وزن مقاوم شده

    Reply
    • 2017-10-21 at 10:49 ق.ظ
      Permalink

      با سلام و سپاس از پرسش شما،

      طب سوزنی از منظر مفاهیم و فلسفه طب چینی که از انواع پزشکی کل نگر است به بیماران نگاه می کند. بر این اساس گاهی هرچند از دید پزشکی نوین هیچ عامل زمینه ای برای بروز مشکل وجود ندارد، پس از معاینه بیمار و بررسی شرح حال، یک یا چند دلیل برای بیماری از دیدگاه طب سنتی چینی پیدا می شودکه گاه قابل درمان یا بهبود است و گاه نه. بنابراین، با توجه به مشکل شما و اینکه چندین بار شکست درمان در پزشکی سوزنی داشته اید، به شما پیشنهاد می کنم از منظر پزشکی سنتی چینی نیز مورد بررسی قرار گیرید. پس از آن می توان پیشبینی کرد که میزان پاسخدهی تا چه حد خواهد بود.

      درمورد دوستانی که از نتیجه کاهش وزن راضی نبوده اند نیز علل مختلفی برای آن متصور است شامل اختلالات زمینه ای، عدم پیگیری کامل درمان و تعجیل در انتظار پاسخدهی، عدم رعایت نکات جانبی مانند تنظیم خوراک و فعالیت بدنی و …

      Reply
  • 2017-10-23 at 1:54 ب.ظ
    Permalink

    سلام من عصب گوشم ضعیف شده و یه گوشم ۷۰درصد ویکی ۳۰درصد عصب ازبین رفته شنوایی گوشهام خیلی ضعیف شده و سرو صدا خیلی تو گوشم هس طب سوزنی میتونه به من کمک کنه

    Reply
    • 2017-10-23 at 4:02 ب.ظ
      Permalink

      با سلام و سپاس از پرسش شما،

      طب سوزنی یکی از معدود روشهایی است که می تواند به بهبود اختلالات شنوایی کمک کند. هرچند ذکر این نکته ضروری است که اختلالات شنوایی معمولا به تعداد زیاد جلسات درمانی نیازمندند و گاه بیمار باید برای کسب نتیجه بیش از سه دوره ده جلسه ای درمانی را تجربه کند.

      Reply
  • 2018-01-04 at 12:35 ق.ظ
    Permalink

    سلام ممنون میشم جواب بدید من وزنم ۷۴و قدم ۱۵۶هست یک ساله افزایش وزن دارم بیماری خاصی ندارم چک کردم تیروییدم نرمال هست قندم ناشتا چند بار ازمایش دادم ۹۵_۹۹بود.چربی ندارم فقطpcoهستم.متاهل هستم طب سوزنی تو کاهش وزن برا من با این شرایط تاثیر داره؟چند جلسه نیاز هست ب نظرتون و هزینه چقدر میشه اگر امکانش هست کامل توضیح بدید.راستی پرخوری عصبی داشتم ک قریب به ۴_۵ ماه هست خودمو کنترل کردم و ب نظرم دیگ ندارم

    Reply
    • 2018-01-06 at 11:00 ق.ظ
      Permalink

      با سلام و سپاس از پرسش شما،

      طب سوزنی یکی از کم خطرترین روشهای مؤثر در درمان چاقی است که با کاهش اشتها، افزایش متابولیسم، افزایش توان جهت فعالیتهای ورزشی و افزایش جریان خون موضعی در بافت چربی می تواند به بیماران کمک کند. در این زمینه مقاله کاملی در همین وبسایت ارائه شده است که می توانید آن را اینجا بیابید.

      ذکر این نکته ضروری است که پاسخدهی بیماران مختلف متفاوت است و تنها پس ازبررسی نتایج آزمایشات، سوابق بیماری و معاینه بالینی می توان نظر داد. با این وجود هم برخی بیماران سریعتر و بعضی دیگر کندتر پاسخ می دهند.

      Reply
  • 2018-04-14 at 8:22 ب.ظ
    Permalink

    با سلام
    آیا طب سوزنی برای درمان تیک عصبی و وسواس فکری موثره؟

    Reply
    • 2018-04-16 at 8:37 ق.ظ
      Permalink

      با سلام و سپاس از پرسش شما،

      طب سوزنی روش بسیار مؤثری در درمان بیماریهای عصبی اضطرابی مانند تیکهای عصبی است. بیشتر بیماران پس از چند جلسات درمانی بهبود چشمگیری را گزارش می کنند. اما درمان کامل بیماری نیازمند درمان طولانی مدت و چند جانبه است (شامل طب سوزنی، تغییرات رفتاری، روان درمان و در بعضی موارد دارو درمانی).

      Reply
  • 2018-07-20 at 1:32 ق.ظ
    Permalink

    باسلام خدمت جنابعالی..ایا ترک اعتیاد با طب سوزنی امکان داره؟

    Reply
    • 2018-07-21 at 9:23 ق.ظ
      Permalink

      با سلام و سپاس از پرسش شما،

      اعتیاد یک بیماری جدی و چند عاملی است و به همین نسبت ترک آن نیز نیاز به رویکردی چندوجهی دارد. بر اساس نوع ماده مصرفی علایم بدنی و روانی ترک اعتیاد متفاوت است و طب سوزنی می تواند در کاهش هر دو نوع علایم (چه بدنی چه روانی) ترک به بیمار کمک نماید. با این وجود توجه به این نکته مهم است که نخستین و مهمترین فاکتور در ترک اعتیاد خواست و اراده فرد معتاد است که با هیچ روشی از جمله طب سوزنی قابل ایجاد نیست. تا خود بیمار نخواهد نمی توان ترک موفقی را تجربه کرد.

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.