واپسین روزهای مردادماه هر سال یادآور آغاز به کار رسمی کلینیک طب سوزنی شیراز است، نخستین و تنها مرکز درمانی در سطح شیراز که به صورت تخصصی و با استانداردهای بین المللی خدمات طب سوزنی را توسط پزشکان مورد تأیید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و با مجوز رسمی وزارت بهداشت و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارائه می نماید. امسال نیز به مناسبت آغاز سومین سال فعالیت، جشنواره یک هفته ای تکریم بیماران از شنبه ۲۸ مرداد تا پنجشنبه ۲ شهریورماه ۱۳۹۶ برگزار می گردد. جهت استفاده از این طرح، با همراه داشتن پرینت بن ویژه دومین سالگرد تأسیس به کلینیک طب سوزنی شیراز مراجعه فرمایید.

 

با سپاس از همراهی شما

دکتر مهدی قائمی نیا   دکتر سوگند زارعی

آغاز سومین سال فعالیت کلینیک طب سوزنی شیراز

7 thoughts on “آغاز سومین سال فعالیت کلینیک طب سوزنی شیراز

  • 2017-08-17 at 9:29 ق.ظ
    Permalink

    سلام. خیلی ممنون از وبسایت زیباتون و تبریک بابت سالگرد تاسیس. میخاستم بپرسم تخفیف فقط برای بیمارای جدیده یا شامل بیماران قبلی هم میشه؟ و اینکه فقط یک جلسه از تخفیف میتونیم استفاده کنیم یا بیشتر هم میشه. من میخام مادرم رو هم بیارم خدمتتون آیا میشه برای ایشون هم از تخفیف استفاده کرد؟ ممنون که جواب میدین.

    Reply
    • 2017-08-17 at 9:38 ق.ظ
      Permalink

      با سلام و سپاس از پرسشهای شما.

      پاسخ پرسشها به ترتیب خدمتتان ارائه می شود.
      ۱- تخفیف شامل همه بیماران مراجه کننده به کلینیک طی هفته آینده می شود چه بیماران جدید چه بیماران قدیمی. تنها شرط استفاده از تخفیف همراه داشتن پرینت کتبی بن تخفیف است که در بالای همین پست به رایگان قابل دسترس می باشد.
      ۲- هر خدماتی به هر تعداد که در طی این هفته انجام پذیرد شامل هدیه تخفیف خواهد بود، شامل ویزیت اولیه و تشکیل پرنده یا هر خدمت دیگر به هر تعداد.
      ۳- هر مراجعه کننده ای می تواند از هدیه تخفیف استفاده کند به شرط آنکه پرینت بن را به همراه داشته باشد. ذکر این نکته ضروری است که هر بن برای یک بیمار است چراکه باید به پرونده بیمار پیوست گردد. اگر مادرتان می خواهند تشریف بیاورند، بهتر است دو نسخه از بن پرینت نمایید.

      به امید دیدار شما
      کلینیک طب سوزنی شیراز

      Reply
  • 2017-08-17 at 7:29 ب.ظ
    Permalink

    من هم به نوبه خودم سالگرد فعالیتتون رو تبریک میگم

    Reply
  • 2017-08-17 at 7:33 ب.ظ
    Permalink

    بهترین مطبی که من در تمام عمرم دیدم کلینیک شما بوده. امیدوارم همین روند رو ادامه بدین. خانم دکتر زارعی با سعه صدر همیشه بهترین درمان رو پیشنهاد دادن. کاش شیراز بودم و برای تبریک سالگرد فعالیت حضوری خدمت میرسیدم.

    Reply
  • 2017-08-17 at 7:42 ب.ظ
    Permalink

    هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
    خانم و آقای دکتر عزیز، سالگرد شروع به کارتان در کلینیک طب سوزنی شیراز را تبریک عرض می کنم. امید که در خدمت به بیماران چنان همیشه استوار باشید.

    Reply
  • 2017-08-19 at 12:31 ق.ظ
    Permalink

    آرزوی بهروزی و تندرستی برای شما و گسترش و پیشرفت برای کار کلینیک دارم.

    از طرف خودم و ا.دخت. س.کریمی

    Reply
  • 2017-08-19 at 11:49 ق.ظ
    Permalink

    آرزوی بهروزی و تندرستی برای شما و گسترش و پیشرفت برای کار کلینیک دارم.از طرف خودم و ا.دخت.س.کریمی

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.